Forum Hallabanaha.org

psychodeliczna polanka

nuda czyli ogolnie o niczym i o wszystkim

nasza strona . uwagi . pomysły . komentarze | all about our website

czy topic o bzdetach potrzebny do ozywienia forum?

TAK
11
85%
NIE
2
15%
 
Razem głosów : 13

nuda czyli ogolnie o niczym i o wszystkim

Postprzez LSS » 26 Mar 2004, 14:15

topic do wpisow nie na temat ktory bycmoze ozywi forum bo imo jakos tu pusto i ponuro a forum bardzo mi sie podoba wiec chcialbym jakas chocby i bezsensowna dyskusje na nim :twisted:

w przypadku kiedy ankieta bedzie zdecydowanie na NIE prosze o usuniecie wpisu i przepraszam za zalozenie ::mrgreen:

zatem zachecam do wpisow w topiku z dupy

i jeszcze pytanie do adminow: dlaczego zostala usunieta opcja wstawiania obrazkow na forum (chyba ze malo miejsca na servkach)? tylko nie mowcie ze forum to nie choinka, taka odpowiedz mnie nie sadysfakcjonuje
Awatar użytkownika
LSS
Halla Friend
 
Posty: 43
Dołączenie: 22 Mar 2004, 10:27
Miejscowość: wonderland

Postprzez HBadmin » 26 Mar 2004, 14:21

ano dobry pomysl Lysy z ankietkom :) brawoo !! ...zobaczymy... ja sie przychyle do decyzji ogolu...

co do obrazkow... hmmm... forum wisi na tym samym serwerze co strona halli.. nie jest on na przezajabiscie dobrym laczu... nie chce nadwyrezac dobrych checi admina serwera... pozatym umieszczanie ogormnych obrazkow nie sluzy chyba zbytnio dyskusji :) ..no chyba tylko upiekszeniu forum i jak piszesz ozywieniu :)

generalnie z zalozenia forum ma ograniczone wszystkie funkcje spowalniajace jego dzialanie... a do dyskusji nie koniecznie :)

jesli beda argumenty, ze obrazki sa potrzebne to prosze...
zawsze by wymienic sie obrazkjiem mozna meilem sobie przeslac :P
Awatar użytkownika
HBadmin
Forum Admin
 
Posty: 53
Dołączenie: 11 Lut 2004, 11:41
Miejscowość: Wa.

Postprzez dragon » 31 Mar 2004, 13:32

proponowa? bym utworzenie dzia?u : sprzedam-kupie.
Awatar użytkownika
dragon
Halla Friend
 
Posty: 64
Dołączenie: 23 Lut 2004, 19:55
Miejscowość: 3city

Postprzez kace » 31 Mar 2004, 16:41

Ale to juz ten jest o bzdetach czy moge sobie za?ozyc wlasny? :))
Awatar użytkownika
kace
Halla Friend
 
Posty: 70
Dołączenie: 15 Mar 2004, 12:04
Miejscowość: warszawa-górce

Postprzez Wojtek » 31 Mar 2004, 22:28

kace napisał(a):Ale to juz ten jest o bzdetach czy moge sobie za?ozyc wlasny? :))


strach tu panuje - czy jak za?oze swoj topic to dostane bana ?

deS, 100% na tak :D
Awatar użytkownika
Wojtek
Halla Friend
 
Posty: 78
Dołączenie: 17 Mar 2004, 09:58
Miejscowość: Warszawa

Postprzez LSS » 01 Kwi 2004, 13:13

kurna ale sie ruszylo... nie nadazam z odpisywaniem ;)

a tak btw to kiedy jakas polanka?
Awatar użytkownika
LSS
Halla Friend
 
Posty: 43
Dołączenie: 22 Mar 2004, 10:27
Miejscowość: wonderland

Postprzez Wojtek » 03 Kwi 2004, 00:03

dzisiaj jest polanka. spytaj deSpoola :p
Awatar użytkownika
Wojtek
Halla Friend
 
Posty: 78
Dołączenie: 17 Mar 2004, 09:58
Miejscowość: Warszawa

Postprzez kace » 03 Kwi 2004, 10:13

LSS--->Ogarn??e? jakos tego busa?Wielu moich przyjaci??/kumpli chce/wyra?a ch?c pojechania.Tak naprawde widac ze brakuje tu kogos kto by ze swoim zmys?em organizatora(wrodzonym)podj?? sie tego i wszystko od pocz?tku do ko?ca za?atwi?.B?dzie bochaterem i nale?a? b?dzie mu si? status"halla hero".podejmujesz wyzwanie :?: ::mrgreen:
Awatar użytkownika
kace
Halla Friend
 
Posty: 70
Dołączenie: 15 Mar 2004, 12:04
Miejscowość: warszawa-górce

Postprzez LSS » 09 Kwi 2004, 10:24

wesolych hallaswiat :twisted:
Awatar użytkownika
LSS
Halla Friend
 
Posty: 43
Dołączenie: 22 Mar 2004, 10:27
Miejscowość: wonderland

Postprzez LSS » 09 Kwi 2004, 11:28

LSS napisał(a):wesolych hallaswiat :twisted:


http://nnk.art.pl/gonzales/roar_34.gif
Awatar użytkownika
LSS
Halla Friend
 
Posty: 43
Dołączenie: 22 Mar 2004, 10:27
Miejscowość: wonderland

Postprzez deSpool » 13 Kwi 2004, 12:09

no i powstalo forum brednie :) ...zobaczymy czy sie utrzyma :)
hallabanaha.org // mysticartsevent.info
Awatar użytkownika
deSpool
Forum Admin
 
Posty: 208
Dołączenie: 11 Lut 2004, 12:25
Miejscowość: Warszawa

Postprzez jos » 15 Kwi 2004, 11:54

to ide pobredzi? zara ;D

e! hallaheero ::mrgreen:
Awatar użytkownika
jos
Halla Friend
 
Posty: 158
Dołączenie: 24 Lut 2004, 10:43
Miejscowość: Wa.

Postprzez vahu » 06 Lip 2004, 12:21

temacik na pewno si? przyda, dobry pomys? ;) mam tylko wra?enie ?e wog?le na forum pisze tylko kilka os?b i wygl?da na to ?e wszyscy si? dobrze znaj?, no poza mn? bo ja tu osobi?cie nikogo chyba nie znam i jestem "brand new" :(
Awatar użytkownika
vahu
 
Posty: 24
Dołączenie: 29 Cze 2004, 11:06
Miejscowość: Warsaw

Postprzez deSpool » 06 Lip 2004, 22:42

miejsce na durne tematy juz powstalo dawno > Brednie: http://hallabanaha.org/hb_forum/viewforum.php?f=4

a fakt... znaja sie wszyscy :P ...a gdzies sie Ty uchowal taki anonim ? poznajmy sie na imprezie wszyscy :lol:
hallabanaha.org // mysticartsevent.info
Awatar użytkownika
deSpool
Forum Admin
 
Posty: 208
Dołączenie: 11 Lut 2004, 12:25
Miejscowość: Warszawa

Postprzez DwaRazy » 06 Lip 2004, 23:19

vahu nie wszyscy... ja nie znam nikogo i mi z tym dobrze... a faktycznie za duzo to tu sie nie dzieje... ;)
Awatar użytkownika
DwaRazy
 
Posty: 60
Dołączenie: 05 Maj 2004, 15:12
Miejscowość: Warszawa

Następna

Powróć do Halla.org / About Our Website

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron